Skip to main content

Despre Neutrogena®

O brendu Neutrogena®

Zašto Neutrogena?

Manny Stoloroff je tridesetih godina prošlog veka počeo u Los Anđelesu kao proizvođač kozmetike, ruževa i četkica za usne za velike brendove tog doba. Istraživač u duši, Manny je uvek tražio nove ideje. Na jednom od svojih brojnih putovanja u Evropu otkrio je izuzetno blag nealkalni sapun koji je bio izum jednog belgijskog apotekara.

Manny je odmah prepoznao njegov potencijal i kupio prava za distribuciju u SAD. Sapun se zvao Neutrogena. Tako je pedesetih godina, kada su žene počele da se žale da su tradicionalni sapuni prejaki i da iritiraju kožu, Manny imao rešenje. U vreme kada se sapun prodavao za 10 centi, Manny je sapun Neutrogena® prodavao za 1 dolar. Žene su poludele za ovim predivnim žutim sapunom i ubrzo je nestao sa polica. Manny je imao pravi avanturistički duh. Pomerao je granice. I ograničenja. I tako je stvorio temelje da Neutrogena® postane jedinstvena kompanija. Baš ovakvo smelo, odvažno razmišljanje i danas je suštinski deo našeg DNK. I ono po čemu se razlikujemo od svih ostalih konkurenata.

Priča se nastavlja sa Lloyd-om, inovatorom.

Lloyd Cotsen je bio Manny-ijev zet. Kada je preuzeo kompaniju, znao je da prodaje fantastične proizvode, ono što nije imao bili su veliki budžeti brendova za negu lepote. Morao je da smisli kako da plasira brend Neutrogena na tržište. Smislio je briljantan novi model poslovanja. U vreme kada su samo velike farmaceutske kompanije angažovale lekare, Lloyd je uspostavio čvrstu vezu sa dermatolozima. Verovao je da će oni ceniti kvalitet, bezbednost, efikasnost i lepotu brenda Neutrogena®. I bio je u pravu. I dok su drugi veliki brendovi trošili novac na televiziju, Lloyd je za Neutrogena® obezbedio nešto što novac ne može da kupi: tri predivne reči – Po preporuci dermatologa. A ko je najpouzdaniji autoritet u nezi kože i najzahtevniji kritičar? Naravno, to je dermatolog. Stavljanjem poslovanja u novi okvir, inovacijama i istrajnošću stigavši do pravog rešenja, Lloyd Cotsen je zauvek promenio lice brenda Neutrogena® i doprineo da se kompanija uzdigne na nove visine.

Naši potrošači veruju da je zdrava koža ključ za lepu kožu. Baš kao i mi.

Kao kompanija koja je fokusirana na potrošača, trudimo se da naši inovativni proizvodi uvek budu inspirisani dubokim poznavanjem potrošača i njihovih nezadovoljenih potreba. Proizvodi se naučno testiraju i ispituju da bi postizali stvarne rezultate. Nikada ne dižemo veliku prašinu i ne obećavamo nemoguće. Mislimo da su naši potrošači dovoljno pametni da shvate i sami. I smatramo da su jedina obećanja koja treba davati ona koja se mogu ispuniti. Tačno je da razvoj naših proizvoda ponekad traje duže, ali to je tako kada se ne prave kompromisi. Mi ne pratimo prolazne trendove, naši proizvodi nikada ne izlaze iz mode. I uspeli smo da ostanemo verni svojim vrednostima i da istovremeno ostanemo konkurentni velikom broju kategorija proizvoda za negu lepote i kože u celom svetu.